Брелки

Фільтри

Брилки для офісних ключей - корисний аксесуар, який широко використовується для робочих потреб і в особистих цілях. Виріб допоможе знайти потрібний ключ в сумці, або портфелі. Аксесуар спростить роботу вахтера, якщо ключі від офісних приміщень зберігаються на вахті, і співробітники щодня здають їх після завершення робочого дня. Брилки для офісних ключів можуть служити інструментом для просування бренду.

З рекламними цілями на поверхню виробу наносять логотип, назву компанії, рекламні слогани та іншу інформацію маркетингового характеру. Брилки часто використовують для проведення промо-акцій та інших заходів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду, а також для формування позитивного іміджу компанії. Недорогий, корисний аксесуар вручають учасникам акції в якості подарунка. Рекламні написи нагадують власникові про участь в заході.

Якщо ключ прикріплений до брилка, зменшується вірогідність його втрати. Якщо виникає необхідність терміново відкрити двері, потрібний ключ можна відшукати за декілька секунд за допомогою брилка. Аксесуар допомагає підтримувати порядок в роботі організації. У деяких стандартних моделях передбачено посадочне місце для шильди - інформаційної таблички.

Аксесуари переважно виготовляють з пластику, металу, або дерева. Брилки для офісних ключей оснащується металевим кільцем, щоб під'єднувати ключ. Металеві моделі відрізняються підвищеною міцністю і надійністю, справно прослужать декілька років, не вимагаючи заміни. Вони не схильні до деформацій і ламання, стійкі до зовнішніх дій будь-якого виду - термічної, механічної.

Пластикові брилки для офісних ключей часто виконані у вигляді кишені з прозорим віконцем. У кишеню вставляються паперові картки з номером, або назвою кабінету. При необхідності картки можна міняти необмежену кількість разів. Вироби вкомплектовані в набори, або продаються поштучно. Брилки для офісних ключей в наборі зазвичай бувають різнокольорові, щоб було зручніше розрізняти ключі, що відкривають.

Перші брилки з'явилися в середні віки. Вироби для представників знаті робили із золота і срібла з інкрустацією коштовних каменів. Сучасні виробники випускають моделі преміального класу для керівників і високопоставлених чиновників. Такі аксесуари виготовлені з якісної сталі методом лиття, або з інших статусних матеріалів (дорогоцінні метали, натуральна шкіра, цінні породи дерева).

Види брилків для офісних ключів

Брилки для офісних ключей - частіше виріб невеликого розміру, зроблений у формі пластинки з пластику, або металу. Аксесуар забезпечений прозорим віконцем, в яке вставляється паперовий вкладиш з потрібною інформацією. Брилки відіграють важливу роль в організації виробничого процесу, підтримці безпеки і порядку на підприємстві. Якісний брилок характеризується естетичним дизайном, зручністю використання, практичністю.

Перш ніж купити брилки для офісних ключей, варто розібратися, якими вони бувають. Купуючи в офіс пластикові моделі, можна заощадити - це один з найдешевших варіантів виробів. Металеві моделі коштують дорожче і служать довше. Виробники випускають аксесуари різних розмірів, форми, кольору. Можна купити фігурні брелки, зроблені у формі мініатюрних предметів, фігур тварин.

Кольорові, яскраві моделі часто використовують як декор для сумок, рюкзаків і портфелів. Якщо ви не знаєте, де замовити через інтернет брилки для офісних ключей, розв'язати проблему допоможе інтернет - магазин "HappyPen". У каталозі зібрані канцелярські приналежності в широкому ассортименті.

Де купити брилки для офісних ключей

Компанія "HappyPen" пропонує недорого купити в Україні брилки для офісних ключей, в різних варіантах виконання. У нашому інтернет-магазині можна замовити продукцію онлайн з доставкою в міста Київ, Дніпро, Харків, Львів, Одеса, Кривий ріг, Маріуполь, Миколаїв, Запоріжжя. У широкому асортименті представлені канцелярські товари та витратні матеріали для оргтехніки провідних виробників Європи. У каталозі більше ніж 1000 найменувань продукції на будь-який смак. Доступна ціна на продукцію високої якості - ще одно перевага для наших покупців.

Для постійних клієнтів передбачена послуга персонального менеджера - фахівця, який опікується усіма питаннями, що стосуються співпраці. Персональний менеджер

  • розповість, скільки коштує товар;
  • уточнить його наявність на складі;
  •  запропонує адекватну заміну, якщо позиція відсутня.

Виставимо єдиний рахунок при купівлі канцтоварів для всіх філій підприємства, що скоротить кількість бухгалтерських паперів і спростить роботу вашої бухгалтерії.


 

Назад Каталог товарів

Товар додано в кошик

Замовити дзвінок