Лідери продаж

Показати ще Сховати

Новинки

Показати ще Сховати

Торгові марки

Товари для офісу

Компанія HappyPen пропонує недорого купити в Україні товари для офісу. У каталозі понад 10 тис. товарів, які допоможуть організувати роботу співробітників. Правильна організація роботи офісу означає підвищення ступеня задоволеності та продуктивності персоналу. Створення ідеального офісного простору включає забезпечення співробітників технічними засобами, канцелярським приладдям і продуктами харчування. Особливу увагу варто приділити побутовій хімії, яка допоможе підтримувати умови санітарії та гігієни. Товари для офісу включають:

  • спеціальні меблі, призначені для організації робочих місць співробітників;
  • техніку та електроніку, яка допомагає обробляти, зберігати, роздруковувати інформацію;
  • госптовари для прибирання приміщень, миття посуду і дотримання особистої гігієни; 
  • канцелярське приладдя, необхідне для роботи співробітників офісу;
  • продукти харчування, які допоможуть створити комфортні умови праці.

Інтернет-магазин офісних товарів HappyPen запрошує до взаємовигідної співпраці. Допоможемо власникам і керівникам бізнесу організувати успішну роботу офісу з мінімальними витратами часу та фінансових коштів. 

Як організувати простір в офісі

Офіс - обличчя будь-якої компанії. Перше враження про бренд складається після відвідування офісу. Щоб продемонструвати успішність бренду і створити сприятливий імідж підприємства, потрібно подбати про солідну, презентабельну обстановку. Якщо хочете вибрати якісні товари для офісу, інтернет-магазин HappyPen - просте і вигідне рішення. 

Зручні, функціональні та красиві меблі - обов'язкова складова плідної діяльності. Зручні меблі стимулюють працівників до самовіддачі, мотивують до професійних досягнень. Ергономічні стільці та крісла запобігають захворюванням хребта та інших структур опорно-рухового апарату, що означає менше лікарняних і більше повноцінних робочих днів. Інтернет-магазин товарів для офісу HappyPen допоможе вийти на новий професійний рівень. Переваги використання хороших офісних меблів:

  • Економія. Меблі, виготовлені з якісних матеріалів відповідно до передових технологій, прослужать довго, зберігаючи привабливий вигляд і функціональність. 
  • Підвищення продуктивності праці. Якщо співробітникам зручно приймати клієнтів, оформляти папери, складати звіти та виконувати інші службові доручення, якість праці та швидкість виконання завдань підвищуються. 
  • Надійність і функціональність. За допомогою меблів з продуманою конструкцією можна грамотно зонувати простір і підвищити зручність роботи. 

Використання якісних офісних меблів означає кращу ефективність роботи та позитивний, командний настрій персоналу. Магазин товарів для офісу HappyPen пропонує замовити багатофункціональні офісні крісла та стільці, які забезпечать комфортну підтримку спини, шиї, ліктів. Які ще меблі потрібні для роботи офісу:

  • Картотеки, шафи для зберігання документів.
  • Сейфи для забезпечення захисту і збереження конфіденційної інформації та матеріальних цінностей.
  • Вішалки для одягу співробітників і відвідувачів.

Щоб забезпечити безпеку і захистити підлогове покриття від пошкоджень, знадобляться килимки для крісел, які перешкоджають ковзанню. Аксесуари - дзеркала, подушки для стільців, ширми, призначені для створення затишної обстановки. Естетично привабливі, зручні та практичні меблі покращують імідж підприємства в очах клієнтів і партнерів. Грамотно організований робочий простір підкреслює професіоналізм і підвищує ступінь довіри до бренду. 

Канцелярське приладдя

Роботу офісу неможливо уявити без канцелярського приладдя. За допомогою канцтоварів співробітники складають і обробляють документи, формують звіти. Канцелярське приладдя призначене для зберігання і захисту документів від пошкодження. Основне офісне приладдя:

  • ручки та олівці;
  • канцелярський клей і скотч;
  • папки паперові та пластикові;
  • реєстратори та швидкозшивачі, 
  • папір формату A4, A3, A2;
  • бухгалтерські, фінансові книги та бланки;
  • стиральні гумки, скріпки, кнопки;
  • підставки для ручок, олівців та інших канцтоварів;
  • лотки для паперу та сміттєві кошики;
  • ножиці та канцелярські ножі.

Щоб співробітникам працювалося комфортно, потрібно купити товари для офісу, які спрощують виконання професійних завдань - степлери, антистеплери, діркопробивачі, стікери для нотаток, блокноти та дошки-планери. 

Продукти харчування

Щоб забезпечити персонал усім необхідним, потрібно замовити товари для офісу, які включають продукти харчування. Їжа - джерело енергії. Людина, яка інтенсивно працює, витрачає багато енергії, яку потрібно періодично відновлювати. Можливість перекусити означає поліпшення настрою і підвищення працездатності, що дає змогу краще й ефективніше виконувати посадові обов'язки. Закупівля в офіс продуктів харчування - один із способів підвищення комфорту для персоналу. Створення комфортних умов праці спрямоване на досягнення цілей:

  • Підвищення продуктивності співробітників.
  • Збільшення лояльності фахівців до роботодавців. 
  • Зниження кадрової плинності. 
  • Залучення кваліфікованих фахівців. 

Комфортні умови праці допомагають утримати найкращих співробітників і сформувати імідж привабливого роботодавця. Які продукти харчування необхідні в офісі:

  • йогурти, кисломолочні напої;
  • сухі сніданки, снеки;
  • горіхи і сухофрукти;
  • чай, кава, соки, прохолодні напої;
  • печиво, тістечка, бісквіти, цукерки та інші солодощі;
  • мед, конфітюри та джеми;
  • соуси та кетчупи;
  • овочі, фрукти та ягоди.

Купуючи продукти харчування для офісу, важливо звертати увагу на умови і термін зберігання, наявність індивідуальної упаковки. Спільний прийом їжі об'єднує співробітників, запобігає "професійному вигоранню", підвищує задоволеність роботою. 

Чистячі та миючі засоби

Хороший магазин офісних товарів здатний задовольнити всі потреби підприємства. Чистячі та миючі засоби належать до необхідних компонентів успішного ведення бізнесу. Допомагають підтримувати чистоту і порядок у приміщенні та дотримуватися особистої гігієни. Яка побутова хімія потрібна в офісі:

  • рідке мило;
  • засіб для миття посуду;
  • засіб для прибирання раковини, унітазів, підлог, вікон;
  • склади для очищення та догляду за моніторами комп'ютерів;
  • освіжувачі повітря;
  • антисептики для рук;
  • засоби для прання та засоби для виведення плям.

Для роботи офісу знадобляться вологі та сухі серветки, паперові рушники, туалетний папір. Інші необхідні госптовари - сміттєві та пакувальні пакети, одноразовий посуд. У кожному офісі має бути аптечка з препаратами для надання екстреної медичної допомоги. 

Побутова та обчислювальна техніка

Офісні товари включають витратні матеріали для принтерів та іншої оргтехніки, зарядні станції, акумулятори, комп'ютерні аксесуари. Не варто забувати про електричні чайники, годинники, електролампи та світильники. 

Купити товари для офісу в компанії HappyPen

HappyPen - магазин "все для офісу" в одному місці. Пропонуємо послугу персонального менеджера консультанта, який допоможе скласти список товарів з урахуванням кількості співробітників, режиму роботи та потреб підприємства. Персональний консультант простежить за своєчасним і коректним оформленням документів, за необхідності врегулює спірні ситуації. Інші переваги для клієнтів інтернет-магазину HappyPen:

  • Доступні ціни. Співпрацюємо напряму з виробниками продукції, щоб встановлювати мінімальні показники на ціннику без посередницьких накруток.
  • Великий асортимент. Якщо в каталозі відсутні потрібні товари, організуємо поставку від виробника в короткі терміни.
  • Єдиний рахунок на замовлення товарів для декількох філій одного підприємства для спрощення розрахунків і роботи бухгалтерії. 

Купуйте ергономічні, красиві меблі, канцтовари, продукти харчування, обчислювальну та оргтехніку - все для офісу в одному місці, щоб не переплачувати за доставку.

Назад Каталог товарів

Товар додано в кошик

Замовити дзвінок