Канцтовари

Весь товар: Канцтовари

Скоби для степлера 23/24 Strong, 1000шт./уп.
Скоби для степлера 23/24 Strong, 1000шт./уп. Rapid
634.5

Під замовлення

Кнопки металеві 50шт/уп., мідні
Кнопки металеві 50шт/уп., мідні NORMA
10.6

В наявності

Лінійка пластикова 20см/8", син.
Лінійка пластикова 20см/8", син. Axent
6.8

Під замовлення

Папка на 30 файлів, асорті
Папка на 30 файлів, асорті 4Office
71

Під замовлення

Клей-олівець PVA, 36гр.
Клей-олівець PVA, 36гр. NORMA
24.1

Під замовлення

Лоток горизонтальний металевий, срібл.
Лоток горизонтальний металевий, срібл. BuroMax

319.1

300.4

Під замовлення

Чорнило QUINK 57ml, чорн.
Чорнило QUINK 57ml, чорн. Parker
537.9

Під замовлення

Якісна офісна канцелярія - обов'язкова складова успішної роботи співробітників підприємства. Щоб приймати та обслуговувати клієнтів, складати й оформляти документи, зберігати звіти, потрібне канцелярське приладдя для офісу. 

Канцтовари для офісу: переваги використання

Незважаючи на появу сучасних технологій і цифровізацію документообігу, більшість компаній досі дотримуються традиційних способів оформлення офісних паперів. Щоб ефективно працювати з документами та виконувати інші професійні завдання, потрібно купити канцелярське приладдя. Якісні канцтовари спрощують роботу з документацією, піднімають настрій і мотивують персонал на досягнення високих цілей. Інші переваги використання:

  • Демонстрація престижу та успішності компанії. 
  • Підвищення продуктивності праці.
  • Формування сприятливого іміджу та підвищення довіри до бренду.

Якісна канцелярія для офісів відображає професіоналізм і ґрунтовний підхід до ведення бізнесу. Ергономічні, функціональні та естетично привабливі ручки, олівці, папки, реєстратори, степлери, підставки та лотки справляють позитивне враження на відвідувачів і ділових партнерів. У результаті поліпшення взаємодії з клієнтами та партнерами підвищуються ефективність і прибутковість бізнесу. 

Канцелярія для офісу: сфера застосування

Канцтовари для офісу необхідні для складання заявок, рахунків-фактур, актів виконаних робіт, договорів. Ручки потрібні для заповнення бланків, підписання документів, створення заміток у блокнотах і на стікерах. За допомогою маркерів у договорах та інших багатосторінкових документах відзначають важливі місця. Папки призначені для безпечного, тривалого зберігання паперової документації. За допомогою степлерів міцно з'єднують окремі аркуші документа. Основні напрямки використання канцтоварів в офісі:

  • ведення ділового листування;
  • оформлення документації - кадрової, розпорядчої, довідкової, звітної;
  • організація зберігання документів;
  • розробка бізнес-стратегій і планування;
  • проведення мітингів, ділових зустрічей, нарад.

Брендовані канцтовари використовують для проведення промоакцій, конференцій, семінарів та інших маркетингових заходів. 

Канцелярське приладдя: види

Будь-яке офісне приладдя максимізує потенціал бізнесу завдяки прискоренню та оптимізації робочих процесів. Канцелярські товари допомагають працювати ефективно і залишатися організованими. Звичайний блокнот мотивує співробітників робити нотатки і записувати креативні ідеї. В офісі народжуються стратегії розвитку та неординарні проекти. Щоб візуалізувати творчі ідеї, потрібні інструменти:

  • Блокноти, щоденники та планери.
  • Електронні, інтерактивні, магнітно-маркерні дошки.
  • Магніти та указки.
  • Екрани для проекторів. 
  • Фліпчарти та аркуші для фліпчартів.

Роботу офісу неможливо уявити без канцелярського ножа і ножиць, степлерів і антистеплерів, кнопок і скріпок, діркопробивача і скотча. Інший важливий процес - діловодство та архівування документів. Щоб організувати та зберегти паперовий архів, потрібні закладки, кольорові стікери та різноманітні папки:

  • реєстратори;
  • файлові;
  • конверти та куточки.

Для тривалого зберігання документів знадобляться коробки та лотки. На окрему увагу заслуговує офісний папір, який використовують для роздрукування документів і бланків. Найбільш затребуваний формат - A4. Також можуть стати в пригоді аркуші формату A3 і A2. Під час вибору паперу слід враховувати характеристики:

  • щільність аркуша - від 75 г/м2;
  • ступінь білизни - від 146% за стандартом CIE;
  • ступінь непрозорості - від 91%. 

Надійна канцелярія для офісу сприяє точній і безпомилковій роботі. У результаті зменшується необхідність доопрацювань і виправлень. 

Які канцтовари потрібні в офісі

Організація робочого простору передбачає створення комфортних умов праці для персоналу. Щоб не доводилося довго шукати ручку, олівець, стікер для нотаток, на столі кожного співробітника мають бути спеціальні підставки. Для комфортного розміщення паперів на столі знадобляться лотки. Що потрібно для плідної роботи співробітників:

  • ручки, олівці, маркери;
  • канцелярський клей і скотч;
  • точилка для олівців;
  • гумка. 

Бейджики - необхідний елемент сучасного офісу, який допомагає відвідувачам швидко зорієнтуватися і отримати необхідну інформацію. На бейджику відображаються прізвище, ім'я співробітника та посада, яку він обіймає. Під час вибору канцтоварів для офісу слід звертати увагу на виробника, матеріал виготовлення, характеристики та ціну. 

Канцтовари для офісу: вимоги

Щоб співробітники плідно виконували посадові обов'язки, важливо створити сприятливі умови. На продуктивність праці впливають кліматичні характеристики (температура і вологість повітря в приміщенні), рівень комфорту (умови для дотримання особистої гігієни, можливість перекусити) і якість канцелярського приладдя. Властивості якісних канцтоварів для офісу:

  • ергономічність і зручність використання;
  • міцність конструкції та довговічність;
  • безпека для людини і навколишнього середовища;
  • привабливий вигляд.

Звичайна ручка може стати натхненням і стимулом до вирішення поточних питань. Від зручності та надійності ручки залежать настрій і швидкість виконання завдань. Презентабельна ручка в руках співробітника підкреслює солідний статус підприємства та успішність бізнесу. У сучасних моделях передбачена можливість контролювати товщину лінії, регулюючи силу натиску на стрижень. 

Безвідмовна функціональність ручки означає відсутність збоїв і вимушених перерв у роботі. Використання надійних витратних матеріалів для письмового приладдя, означає збільшення інтервалу між замінами, що призводить до економії ресурсів і часу. Ручки з плавною подачею чорнила забезпечують легкість і швидкість письма. Ергономічна конструкція корпусу означає меншу стомлюваність рук. Купуйте канцелярське приладдя, яким легко і зручно писати, щоб уникнути втоми і перенапруження співробітників. У результаті персонал працює ефективно протягом усього дня. 

Купити канцтовари для офісу в компанії HappyPen

Інтернет-магазин HappyPen пропонує недорого замовити в Україні канцтовари для офісів, офісні меблі, продукти харчування, оргтехніку та витратні матеріали. Купівля товарів, необхідних для ефективної роботи офісу, в одному місці означає підвищення комфорту, скорочення витрат грошей і часу. Інші переваги для наших клієнтів:

  • Персональний менеджер постійним покупцям. Персональний менеджер - індивідуальний помічник, який постійно працює з клієнтом, знає його потреби та вподобання. Послуга персонального менеджера спрощує процес оформлення замовлення, дозволяє оперативно вирішувати спірні ситуації. 
  • Величезний асортимент. Понад 10 тис. товарів у каталозі. Якщо не знайшли потрібний товар, організуємо поставку від виробника в мінімально короткі терміни.
  • Доступні ціни. Співпрацюємо безпосередньо з виробниками продукції, що дає змогу уникати додаткових націнок і збільшення вартості товарів. 

Інтернет-магазин офісної канцелярії HappyPen пропонує найкращі умови для покупців. Оформимо єдиний рахунок при замовленні канцтоварів для кількох філій підприємства, щоб спростити роботу бухгалтера. Оплачуйте замовлення будь-яким зручним способом. Доставка по регіонах виконується в термін від 1 дня.

Назад Каталог товарів

Товар додано в кошик

Замовити дзвінок