Практично всі види офісної роботи вимагають застосування спеціальних пристроїв. Тому кожного відповідального керівника турбує питання, які канцтовари потрібні в офісі. При вирішенні завдання важливо не помилитися – не допустити необгрунтованих, зайвих витрат фінансових засобів компанії та одночасно забезпечити працівників усіма необхідними інструментами.
Якщо папір, ручки закінчуються в невідповідний момент, можуть виникнути труднощі з роздруком документів тощо. Без ручок, олівців, степлерів та ножиць діяльність офісу може зупинитися. Список канцелярських товарів для офісу стане в пригоді керівнику, щоб орієнтуватися в питанні та не забути про важливі дрібниці:
- Папір для копіювальної техніки та принтера.
- Канцелярський ніж.
- Прозорі файли.
- Швидкозшивачі.
- Діркопробивач.
- Папки для зберігання документів із затискачами.
- Степлер, скоби для степлера, антистеплер.
- Ножиці.
- Лотки для папок та документів.
- Настільний органайзер
- Ручки для письма (сині, чорні) та виділення тексту (кольорові).
- Коректори тексту.
- Прості олівці.
- Гумка і точилка для простого олівця.
- Точилка для олівця.
- Набір маркерів.
- Блок паперу для нотаток та підставка під нього.
- Канцелярські кнопки, скріпки.
- Скотч, клей ПВА.
- Канцелярські книги, журнали обов'язкової звітності.
- Поштові конверти.
- Магнітна дошка чи фліпчарт.
- Папір для фліпчарту, маркери, губки для дощок.
- Бейдж для співробітників.
Це не повний перелік. Він може змінюватись і коригуватися залежно від потреб конкретного підприємства.
Чому варто купувати якісну офісну продукцію?
Купівля якісних канцтоварів - виправдане вкладення. Приладдя для письма, витратні матеріали та інші види канцелярської продукції допомагають швидко та ефективно виконувати робочі обов'язки. Якщо працівники оперативно справляються із професійними завданнями, зростають доходи підприємства. І навпаки.
Головна перевага використання якісних канцтоварів – комфорт для персоналу, партнерів та відвідувачів. Хороше канцелярське приладдя прослужить кілька років.
Список канцтоварів першої потреби
У цій категорії знаходяться товари, без яких неможлива діяльність сучасного офісу. До списку канцтоварів першої необхідності входять:
- Папір для офісного обладнання – копіювальних апаратів, принтерів, факсів та інших видів техніки.
- Письмові приладдя – ручки, маркери, олівці також знадобляться співробітникам, щоб робити записи та позначки, ставити підписи.
- Штемпельні вироби призначені для прискорення процесу оформлення документів. За допомогою штемпелів проставляється поточна дата, артикул товарів, адреса та реквізити підприємства.
Список канцтоварів: письмове приладдя
- Ручки, олівці.
- Маркери.
- Набір креслярських інструментів.
- Коректори.
- Лінійка.
- Запасні стрижні до ручок.
Це велика група товарів, до якої входять ручки – масляні, гелеві, пір'яні, олівці – кольорові, прості, лінери, маркери та фломастери. Вироби застосовуються для написання вручну документів та нотаток, створення ескізів, замальовок та схем, виділення важливих фрагментів у надрукованих документах.
Щоб зменшити витрати компанії, потрібно купити запасні стрижні до ручок. Якісний корпус довго залишається презентабельним та функціональним. Якщо закінчилася паста в ручці, достатньо замінити стрижень, щоб користуватися ним далі.
Практичний варіант – автоматичні прості олівці, у яких передбачено можливість заміни стрижня.
Список канцтоварів: офісні інструменти
- Ножиці.
- Степлер, антистеплер.
- Діркопробивач.
- Канцелярський ніж.
- Кнопки, скріпки.
- Лінійка.
- Калькулятор.
- Тримач блоку паперу для нотаток.
Для виконання різних операцій з паперовими листами (скріплення, розміщення в папках з власниками) потрібні спеціальні інструменти – скріпки,діркопробивачі, степлери та витратні матеріали до них (скоби). Використання інструментів підвищує продуктивність співробітників офісу, сприяє правильній архівації та збереженню інформації.
Список канцтоварів: паперові вироби
- Папір для офісної техніки.
- Письмовий папір.
- Ватмани.
- Папір для фліпчартів.
- Блоки паперу.
- Блокноти, журнали, щоденники.
Папір у блоках для нотаток допоможе співробітникам офісу не забути важливу інформацію. За допомогою кольорових самоклеючих стікерів маркують документи та папки, щоб швидко знаходити документи у великому архіві. Газетний папір використовується як чернетки для створення начерків і попередніх записів вручну. Позначки та тези, інформацію про замовлення та інші поточні відомості зручно записувати до блокнотів. Завдяки блоку кріплення блокнота листок з потрібними даними не загубиться на робочому столі. Письмовий папір та конверти знадобляться для ділової кореспонденції.
Список канцтоварів: організація діловодства
Перелік канцелярії для офісу включає папки різних видів - швидкозшивачі, реєстратори, короби, папки-планшети та кліпборди. Пластикові папки у формі конвертів із кнопкою-фіксатором захистять важливі документи від забруднень та вологи.
Файли призначені для розміщення одиничних документів, які підшиваються в папку реєстратор. Кожен документ у файлі захищений від пошкоджень навіть у процесі постійного перегортання та перегляду.
Що потрібно для офісу: критерії вибору
Щоб визначити, що потрібно для офісу, враховують чисельність працівників. Якщо в компанії працює до 10 осіб, кількість письмового приладдя, блокнотів для записів та витратних матеріалів обмежена. Складніше забезпечити персонал великому підприємству з кількома структурними підрозділами.
Папір для офісного обладнання купують з урахуванням моделей та видів техніки, яка встановлена в офісі. Наприклад, якщо працівники не користуються факсом, купувати витратні матеріали для нього не потрібно. Інші важливі моменти:
- Характер діяльності структурного підрозділу. Від виду завдань, які виконують співробітники, залежить список канцелярії, яка потрібна на роботи. Стандартний набір для рядового співробітника включає письмове приладдя, точилки для олівців, папір для записів та нотаток, степлер, ножиці, скотч, клей, файли та папки для документів. Якщо необхідно забезпечити канцелярським приладдям проектувальників та дизайнерів, потрібно включити до переліку прості олівці, папір для креслення.
- Особливості організаційної роботи. Якщо в компанії регулярно проводяться планерки, наради, навчальні заходи, не обійтись без відповідних інструментів – фліпчартів, магнітно-маркерних дошок, відеопроекторів, щільного паперу великого формату (ватман), спеціальних маркерів.
- Облаштування робочого місця. Щоб на робочому столі співробітників був порядок, потрібно купити підставки для папок, ручок та олівців, органайзери для ножиць, лінійок, скріпок, кнопок та інших виробів для скріплення аркушів паперу або їх фіксації на стенді, дошці. Лотки для документів допоможуть акуратно зберігати папери.
- Збільшення швидкості виконання робочих операцій та підвищення комфортності праці. На робочому столі знадобляться збільшувальна лупа та компактний годинник, настільна лампа та калькулятор, килимки для різання та листи. Також кожному робочому місцю належить кошик для сміття.
- Створення умов грамотної організації робочого дня. З цією метою персонал потрібно забезпечити планерами та щоденниками, настільними календарями та блокнотами для записів.
- Вибір надійного постачальника. У велику компанію краще замовити канцелярське приладдя оптом. У цьому випадку керівник може розраховувати на знижені ціни та додаткові знижки. Щоб отримати якісну продукцію, краще співпрацювати з надійними компаніями, які добре зарекомендували себе на ринку.
Щоб не прогаяти жодної важливої дрібниці, складаючи список канцтоварів для офісу, можна скористатися допомогою персоналу – попросити керівників відділів написати заявку із зазначенням видів та кількості канцелярських приладдя.
І ще раз про те, чому краще купувати якісні канцтовари
Якісна канцелярська продукція коштує дорожче, ніж аналоги, виготовлені з матеріалів з невисокими споживчими властивостями. Але, незважаючи на більш високу вартість, якісні вироби купувати вигідніше. Вони справно служать користувачам роками, не потребуючи заміни. Дешеві канцтовари швидко ламаються або втрачають функціональність. При їх використанні постійно виникають проблеми, що негативно впливає на продуктивність працівників офісу.
Якісні канцелярські речі беруть участь у створенні сприятливого іміджу компанії. Вони безпечні для користувачів, тому що виготовлені з екологічних матеріалів відповідно до державних стандартів.
Увага: Надійні та безпечні канцтовари для організацій можна купити у компанії HappyPen за вигідною ціною.
Побутова хімія
Канцтовари для організацій потрібні для підтримки ефективної діяльності співробітників. Але не менш важливо дотримуватися санітарно-гігієнічних норм. Чистота в офісі сприяє створенню сприятливого іміджу компанії та збереженню здоров'я персоналу. Адже будь-якому підприємству вигідно, коли співробітники рідше хворіють. Не потрібно оплачувати лікарняні листи, шукати заміну хворому спеціалісту.
Щоб забезпечити людям, які перебувають у приміщенні та відвідувачам безпечні, комфортні умови перебування, потрібно купити товари побутової хімії. До списку входять:
- Миючі та засоби для чищення.
- Мішки для сміття.
- Паперові рушники.
- Рідке мило та інші засоби особистої гігієни.
Також знадобляться диспенсери, за їх допомогою видається дозована порція рідкого мила, і спеціальні тримачі, диспенсери для паперових рушників. Кошти для догляду за оргтехнікою та меблями входять до переліку товарів для офісу.
Продукти харчування
Щоб створити сприятливу робочу атмосферу в колективі, потрібно забезпечити працівникам можливість вгамувати голод протягом робочого дня. Продукти харчування, необхідні в престижному офісі – чай та кава, сік та мінеральна вода, снеки та солодощі, фрукти та овочі, горіхи, цукати та сухофрукти, горіхова паста, крекери та попкорн, гранолу та мюслі.
Щоб працівники могли швидко перекусити, не залишаючи робочого місця, запасіться такими продуктами, як каші та супи швидкого приготування. Щоб приготувати ці страви, суху суміш із пачки заливають гарячою водою.
Інші товари, необхідні для повноцінної роботи офісу
Офісні меблі, у тому числі столи, шафи та системи зберігання документів, сейфи та стільці, допомагають облаштовувати робочі зони, раціонально використовувати простір. Місткі та надійні шафи, функціональні столи, зручні стільці, а також інші предмети меблів з якісних матеріалів призначені для підтримки безперервного та продуктивного робочого процесу.
Інші потрібні товари для офісу – карти пам'яті, комп'ютерні мишки та килимки, мережеві фільтри та батареї живлення. Всі необхідні види канцелярського приладдя ви знайдете в інтернет-магазині HappyPen. Купуючи всі канцтовари в одному місці, наші партнери заощаджують час та гроші.