Папір офісний UPM

Підібрано 5 товарів Скасувати
Фільтри
Папір А4 75г/м2 500арк., Crystal PRO80
Папір А4 75г/м2 500арк., Crystal PRO80 UPM
203.2

Під замовлення

Папір А4 80гр./м2. 500арк. NEW Future Laser
Папір А4 80гр./м2. 500арк. NEW Future Laser UPM
220.9

Під замовлення

Папір А4 80гр./м2. 500арк. Office
Папір А4 80гр./м2. 500арк. Office UPM
220.9

Під замовлення

Папір А4 80гр./м2. 500арк. Yes bronze
Папір А4 80гр./м2. 500арк. Yes bronze UPM
98.3
Знято з продажів

Папір UPM виготовлений у Фінляндії з урахуванням передових технологій і сучасних екологічних стандартів. Призначений для вирішення різнопланових завдань в офісі, навчальних закладах і вдома. Оптимізований для друку у великому обсязі на струменевих, лазерних, цифрових принтерах. Підходить для створення копій на копіювальних апаратах і сканерах. Переваги:

 

  • Економічна витрата. Завдяки поліпшеній непрозорості 93-95% доступний двосторонній друк.
  • Зручність застосування. Гладкі аркуші зберігають форму, не мнуться і не застряють у друкувальному блоці офісної техніки. У персоналу не виникає проблем при роздруковуванні документів.
  • Захист оргтехніки від поломок. Папір А4 UPM відрізняється зниженим утворенням пилу. Механізми і деталі друкувального пристрою менше забруднюються, що дає змогу подовжувати інтервал між технічним обслуговуванням і ремонтом.
  • Підвищені показники білизни - 146-155% за стандартом CIE, 97% за стандартом ISO. Завдяки поліпшеним показникам білизни відбиток повністю передає колірні відтінки під час роздрукування кольорових зображень. Під час друку текстових документів виходять виразні, контрастні відбитки.

Спеціальна обробка поверхні аркуша забезпечує швидке поглинання чорнила, що виключає ймовірність розмазування відбитка і забруднення документа. Щоб підтримувати високі екологічні стандарти, потрібно купити папір А4 UPM, який отримав сертифікат FSC, позначений екологічним маркуванням EU Ecolabel, підходить для повторної переробки.


Папір UPM: сфера застосування


Аркуші щільністю 75-80 г/м2 призначені для друку поточних офісних документів - рахунків, накладних, актів, наказів, фінансових і бухгалтерських звітів. UPM папір А4 класу С - економічний варіант, який вирізняється оптимальним співвідношенням показників ціни та якості. Поставляється на ринок у пачках по 500 аркушів. Забезпечує високу швидкість роздрукування і презентабельний вигляд документів. Офісний папір UPM призначений для друку ділових листів і пропозицій, наочних матеріалів для проведення нарад, конференцій і презентацій. Інші варіанти застосування:

 

  • створення записів і заміток ручкою;
  • друк флаєрів, буклетів, каталогів та інших рекламних матеріалів;
  • роздрукування фірмових бланків, запрошень і вітальних листівок.

Витратні матеріали UPM papier підходять для створення фотокниг, настінних календарів, документів з кольоровими малюнками та діаграмами, кольорових вкладок для поштової розсилки, іншої друкованої продукції.


Папір UPM: як зберігати


Одна з переваг офісного паперу - довгий термін придатності, який перевищує 100 років. Сертифікація за стандартом Permanent Paper ISO 9706 означає, що продукт фінського бренду позиціонується, як довговічний зі збереженням первинних споживчих властивостей. Можливість тривалого зберігання дає змогу компанії додатково економити, купуючи витратні матеріали для оргтехніки оптом. Оптимальні умови зберігання - температура 15-22°C, відносна вологість повітря не більше 50-55%. Листи всередині запечатаної пачки захищені від потрапляння прямих сонячних променів.

Купити папір UPM в інтернет-магазині HappyPen

В інтернет-магазині HappyPen в Україні можна недорого купити папір UPM та інших надійних брендів. У нас можна замовити якісні канцтовари, які допоможуть співробітникам офісу швидко та ефективно виконувати робочі обов'язки. Якщо вирішили купити канцелярське приладдя та витратні матеріали для офісної техніки оптом, отримайте додаткову знижку. Плюси для покупців:

  • Широкий асортимент - понад 10 тис. товарів у каталозі.
  • Доступні ціни.
  • Доставка по регіонах зручним поштовим оператором.

Пропонуємо лояльні умови співпраці. Допоможемо підібрати канцтовари з урахуванням потреб офісу - числа співробітників і обсягу документообігу. Випишемо один рахунок при купівлі товарів для різних філій, щоб спростити бухгалтерські розрахунки.

Назад Каталог товарів

Товар додано в кошик

Замовити дзвінок